fredag 6 januari 2017

DIY: FROM CANS TO POTS

Jag har haft lite pyssel för mig det senaste som jag tänkte dela med mig av här. 

Lately I've been doing some crafts that I'd like to share with you.


Du behöver konservburkar. Diska ur dem och ta bort pappret runt.
You need cans. Wash them and remove the paper that's on.


Skaffa pensel och färg som fäster på metallburkar. Jag köpte det på Panduro.

You also need a pencil and colour that adheres on metal cans. I bought it at Panduro.


Nu är det dags att måla! Jag fick måla flera lager och sedan låta dem torka.

Now it is time to paint! I had to paint several layers and then let them dry.


Jag fyllde burkarna med jord och satte sedan i växter. Så här blev resultatet!

I filled the cans with soil and placed plants in them. This is the result!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar